Reklamace a vrácení peněz

Jak o naše šperky pečovat:

Naše šperky jsou vyráběné z kvalitních materiálů. Přesto však vyžadují péči, aby si zachovaly svůj lesk a krásu.

  1. Doporučujeme sundat šperky před koupelí, plaváním či sportem, abyste předešli mechanickému poškození a kontaktu s větším množství potu.
  2. Snažte se vyhnout kontaktu s chemikáliemi jako jsou parfémy, laky na vlasy nebo čistící prostředky, které by mohly poškodit povrch šperku.
  3. Šperky ukládejte do samostatných sáčků nebo šperkovnic, aby nedocházelo k jejich poškrábání.


Vrácení zboží:

Kupující má právo vrátit zboží do 14 kalendářních dnů od obdržení objednávky bez uvedení důvodu. Toto právo se nevztahuje na personalizované položky.

Reklamace:

Veškeré zboží je možné reklamovat v případě vady během záruční doby, která je 12 měsíců od obdržení objednávky. Perlorod. neodpovídá za ztracené nebo odcizené zboží ani za opravy provedené jinou společností. Z hygienických důvodů není možné vrátit ani vyměnit použité zboží. Pokud máte dotazy, neváhejte se obrátit na náš tým.

Reklamovanou položku kupující zašle na vlastní náklady adresu zásilkovny: Mixxxík Nymburk,  Boleslavská tř. 134, 288 02 Nymburk 2, na jméno Pavel Hauerland, tel.číslo: 736211133, email: info@perlorod.cz

Nebo doporučeně na vlastní náklady na adresu: Eliška Hauerlandová, Kaprová 2527, Nymburk 28802

Podmínky, za kterých nelze reklamaci uplatnit:

Reklamaci nelze uplatnit v případě trvalého poškození nebo zkrácení životnosti šperku, které je způsobeno nedodržováním následujících pokynů:

  • Šperk nesmí přijít do styku s chemickými látkami (např. parfémy, čisticí prostředky).
  • Šperk nesmí být mechanicky namáhán.
  • Při fyzicky náročných nebo hrubých pracích je nutné šperk odložit.

Přepravní náklady:

Veškeré náklady na dopravu spojené s výměnou nebo vrácením zboží hradí kupující, s výjimkou případů, kdy je zboží vadné nebo bylo doručeno nesprávné. Dopravné bude proplaceno formou bankovního převodu.